HISTORIEN BAG AYA CRM
En rejse på over 10 år
Siden starten i 2010 er Aya CRM gået fra at være et internt kundesystem til et komplet CRM system.
Systemet har i alle årene været et omdrejningspunkt for virksomheden BIG Brush Agency ApS, som nok bedre er kendt som Bechtech softwareudvikling i Vejle. Men efter at ejeren, Michael Bech, i 2017 blev far til sin lille datter Aya, opstod samtidig ideen om, at lade Aya CRM vokse og give værdi til virksomheder og iværksættere, på samme måde som for virksomheden bag.
Hvorfor Aya til et CRM system?
Navnet Aya har mange betydninger afhængig af hvor på kloden du kigger. Men fælles for kulturerne er, at navnet Aya står for æstetik, overblik og struktur. Og det er netop hvad Aya CRM er. Et CRM system med et moderne og brugervenligt design som effektiverer virksomheden igennem struktur og overblik.
Sådan hjælper Aya CRM i vores arbejdsdag
Aya CRM er en integreret del af måden vi arbejder på. og vi bruger det hver eneste dag. I bechtech hjælper Aya CRM os med at sende tilbud, styre projekter, registrere tid, fakturere vores kunder og sidst, men ikke mindst, at gøre dagens og ugens opgaver overskuelige og mulige at planlægge.