ePrivacy and GPDR Cookie Consent by Cookie Consent

AYA CRM GØR DET SJOVT AT STYRE VIRKSOMHEDEN

6 gode grunde til at bruge et CRM system

Et CRM system skal effektivere de daglige arbejdsopgaver og nemt give overblik over kunder, tilbud, leads og projekter.

Med Aya CRM kan du nemt skabe et overblik over dagens og ugens opgaver. Det giver ro til at fokusere på at skabe værdi for kunderne, i stedet for på det administrative arbejde.

Et CRM system giver virksomheden mange fordele, som kan samles i følgende 6 gode grunde:

6 gode grunde til Aya CRM

  1. Bedre kunderelationer
  2. Optimal planlægning og projektstyring
  3. Fakturering af opgaver direkte fra Aya CRM
  4. Rapportering og statistik
  5. Registering af tid på den enkelte opgave
  6. Hurtigere og bedre håndtering af tilbud

Aya CRM er brugervenlig og overskuelig

Med Aya CRM får du nemt og hurtigt et overblik over dagens opgaver. Du slipper for at huske på aftaler og opgaver, og kan i stedet bruge din energi på at skabe værdi for kunderne.

Fordel opgaver og registrer arbejdstid

Med Aya CRM kan du oprette et ubegrænset antal projekter og registere tid på den enkelte opgave. Har din virksomhed flere brugere, giver Aya CRM dig også et overblik over den enkelte brugers udførte arbejdsopgaver og tidsforbrug.

Fakturer det rigtige antal timer

Et CRM system skal sikre, at du får faktureret det korrekte antal timer på alle projekter.

Ufaktureret tid er de små opgaver, som du løser i løbet af dagen, men som ikke bliver registreret. 15 minutter her og der løber hurtigt op i flere timer, og modarbejder virksomhedens budgetmål og vækst. Med Aya CRM sikrer du, at de hidtil ufakturerede timer bliver registeret og faktureret.

Aya CRM skaber overblik over din arbejdsuge

Med AYA CRM får du et overskueligt værktøj som hjælper dig med:

  • Gode kunderelationer
  • Tilbud til leads og kunder
  • Projektstyring
  • Planlægge og udføre opgaver
  • Tidsregistrering
  • Fakturering

Du får med andre ord et værktøj, som styrker alle faser i et kundeforløb og samtidig giver gode kunderelationer. Et CRM er et stærkt værktøj som skaber værdi både i forhold til økonomi og kvaliteten af det leverede arbejde.

Hvis du er interesseret i at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte os.